dimecres, 27 de juliol del 2016

Novetats Gener a Juliol (Part 3)

Lecto@ddicte!

Com que durant aquests mesos la biblioteca ha adquirit forces llibres per a vosaltres, en les pròximes setmanes us les donarem a conèixer. 
Aquesta és la tercera remesa, esperem que us agradin!

Hepburn, Sam. Ombres a la foscor
Sis joves se'n van d'acampada a la muntanya. Aviat s'adonen que no estan sols. Hi ha una presència estranya que s'oculta entre els arbres, una ombra que els vigila de prop i els segueix silenciosament. No saben qui és, no saben què vol, ni tan sols s'imaginen com n'és, de perillosa, una ombra quan es fa fosc... El que comença sent una excursió agradable a la muntanya es converteix en un autèntic malson. I el pitjor de tot: potser encara s'amaguen més ombres a la foscor.

Ness, Patrich. Un monstre em ve a veure
Apassionant. poderosa, impressionant" Philip Pullman Set minuts després de la mitjanit, en Conor es desperta i es troba un monstre a la finestra. Però no és el monstre que esperava, el del malson que té quasi totes les nits d'ençà que la seva mare va començar l'inacabable i pesat tractament. No, aquest monstre és diferent, antic i salvatge. I busca el més perillós de tot: la veritat.

Palomas, Alejandro. Un fill
En Guillem és un nen introvertit, amb un somriure permanent, i és un àvid lector de tot allò que li cau a les mans. Té només una amiga. Fins aquí tot en ordre. Però rere aquesta aparença de tranquil·litat samaga un món fragilíssim, agafat amb pinces i amb un misteri per resoldre. El trencaclosques el configuren un pare en crisi, una mare absent, una professora intrigada i una psicòloga que mira de recompondre el que amaga el nen. Una novel·la coral que traspua sentiments, buits, paraules no dites i un misteri corprenedor. 

Panicello, Víctor. Laberinto
En Gronjor, un mundo mitad luz y mitad sombras, un grupo de cazadores se adentra en la agreste zona oscura en dirección al laberinto, el territorio más salvaje del planeta, poblado de criaturas depredadoras cuya principal función es dificultar la llegada hasta el núcleo. El delicado equilibrio de Gronjor depende de ese cruel proceso de selección, controlado por el hechicero Milosh. Queda poco espacio para la esperanza, pero existe una profecía que habla de un cambio inminente... Laberinto es una novela de amor y lucha, de fe y resistencia. De rebelión. De libertad.
 
Pasqual Escrivà, Gemma. Xènia, #keepcalm i fes un tuit
Estàs pendent tota l’estona del mòbil? Aguantes la respiració fins que no reps una resposta? Ets de Twitter o de WhatsApp? La Xènia no s’acaba de decidir. Mira la pantalla totalment hipnotitzada. Continua esperant impacient un whatsapp d' en Carles, mentre la vida se li va complicant: un accident de moto, un amic misteriós al Twitter... i les papallones a l' estómac que no paren de ballar. El seu lema: #KeepCalm.

Picó Carbonell, Lliris. Moisés, estigues quiet
Sóc Moisés i en aquest llibre us explique coses meues. Una d'elles és que sóc hiperactiu. Des dels 5 anys hem visitat un grapat de metges i psicòlegs fins que vaig ser diagnosticat i etiquetat, com els paquets de pasta. "Moisés estigues quiet", "Moisés para un moment", "Moisés deixa cada cosa al seu lloc"... No, si jo ho entenc: tant de moviment treu de polleguera a qualsevol. De fet m'altera a mi mateix. Però què voleu que faça! També sóc adoptat i m'enamore i m'equivoque i hi ha qui em té mania, però també m'estimen molt... Tots som així de diferents als quinze anys? 

Villanueva i Perarnau, Muriel. Duna : diari d'un estiu  
Hola. Em dic Duna i aquest és el meu diari d’estiu. Estic amb les meves dues germanes a casa l’avi, un malcarat. La mare ens ha deixat tirades en aquest poble blanc i blau davant del mar i el mestre de l’escola m’ha posat com a deures que escrigui tot el que em passi abans d’entrar a l’institut. No ho negaré: semblava que seria l’estiu més avorrit de la meva vida. Ara, però, entre la colla baliga-balaga, els secrets de l’avi, i un noi súper interessant que he conegut al bosc, sembla que la cosa es va animant. Tot apunta que aquest serà un estiu especial, de descobertes, d’aquells que fan créixer.

No esperis més i agafa-les en préstec! Et convidem a que ens facis arribar la teva opinió per email. 

Bona lectura, jove.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada