dimecres, 8 de maig del 2019

Joc literari : "Book tag #10"

Lecto@ddicte!

Avui, t'hem preparat una nova proposta de: Booktag; petits reptes en format qüestionaris, que es realitzen sobre llibres, autors... per tal de conèixer les teves aficions literàries. Som-hi?


 


 BookTag : Família literària I

1- Pare (Protector): Llibre que t'ha costat molt trobar o aconseguir.
2- Mare (Amigable): Llibre on l'amistat cobri un paper important.
3- Fill/a (El més recent): Quin és l'últim llibre que t'has comprat?
4- Germà/na (Amor - Odi): Llibre amb el que tinguis aquesta sensació 

Volem conèixer la teva resposta!! T'animes a participar? Deixa'ns el teu comentari! 

Bona lectura, jove.

2 comentaris:

  1. Com m'agraden aquests jocs!! Aquí us deixo les meves respostes:
    1- No sé si cola o no en aquest epígraf però confesso que em va enganxar moltíssim la saga de After i em va costar horrors esperar la publicació de l'últim llibre.
    2- Els avantatges de ser un marginat
    3- La compra de St. Jordi i em vaig decidir per Cuando es real (Erin Watt)
    4- Podria dir Crepúsculo (Stephenie Meyer)l'actitud i comportarment de la Bella em treia de polleguera però em va agradar tan la saga, que compensa jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, novament, per compartir amb nosaltres les teves lectures! Has vist que ahir vam publicar la resta del booktag família?

      Bona lectura, jove!

      Elimina