divendres, 19 d’agost del 2016

Lectures!

Lecto@ddicte!

Estem preparant les lectures pel club d'enguany i volem conèixer els teus gustos literaris.
Tens algun llibre pendent? Algun llibre que no t'importaria rellegir? Has sentit a parlar-ne molt i encara no l'has llegit? 

 
Recorda que pot ser de qualsevol dels gèneres que tenim a la biblioteca: Aventura, Ciència-ficció, Fantàstica, Històrica, Humor, Intriga, Realista, Relat, Romàntica o Terror.

Et convidem a que ens facis arribar les teves peticions. Gràcies!

Bona lectura, jove.

5 comentaris:

  1. Bones! Un que em va agradar molt és Córrer sense por de Giuseppe Catozzella publicat per Sembra llibres. Tracta de la Sàmia Yusuff, una jove atleta senegalesa que ... Però llegiu-lo! Passareu una bona estona!!

    ResponElimina
  2. Un libre que em ve de gust llegir i ho fare d'espres de la tetralogía d'after es The duff

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la teva aportació David. Ho tindrem present. Bona lectura, company!

      Elimina
    2. Hola David! A mi personalment em va agradar, tot i que esperava més d'ella... el que sí tinc pendent és veure la seva adaptació cinematogràfica. Et passo la meva ressenya per si vols llegir-la.
      Ens llegim!

      http://fadetaarual.blogspot.com.es/2014/12/resena-26-duff-kody-keplinger.html

      Elimina